Grup de Folk - La cruel guerra

acords i lletra
La cruel guerra brama
i ell ha de partir,
jo no vull restar sola
de dia i nit.
No vull restar sola,
això em destrossa el cor,
deixa´m venir, deixa´m.
No, amor meu, no.

Demà ja és diumenge,
l´altre has de partir,
el teu capitá et crida
i cal obeir.
El teu capitá et crida,
això em destrossa el cor,
deixa´m venir, deixa´m.
No, amor meu, no.

Em tallaré les trenes,
d´home em vestiré,
seré el teu camarada
quan junts marxarem.
Seré el teu camarada,
ningú no ho sabrà,
deixa´m venir, deixa´m.
No, amor meu, no.

Oh, estimat escolta´m,
no siguis tan cruel,
jo t´estimo molt més
que tot el món junt.
T´estimo molt més,
tant que no ho sé dir,
deixa´m venir,deixa´m.
Sí, amor meu, sí.

Festival Folk, Grup de Folk. 1967.

'The cruel war', Peter, Paul & Mary. 1962.